Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

poniedziałek, 20 lipca 2009

Niespodzianka

No i zbliżył się 1000!!!
A to moja propozycja - jeżeli chcesz wziąć udział w losowaniu tej kartki pozostaw komentarz do 22 lipca do godziny 23:59 :-)

"Wyprawa do Syrii"

Użyłam:
- papier: karton groszek Protos, karton brązowy, Bella Bella My Mind's Eye, Marrakech BG,
- stemple: Dot Flourishes Inkadinkado,
- tusz: #31 Pretty Color,
- ćwieki: Damask Latarnii Morskiej,
- efekt 3D: klej Magik,
- kwiatki: szyfonowa wstążka brązowa i błękitna, Prima, szydełkowy Dominiki,
- tasiemka atłasowa - Safisa,
- tasiemka aksamitna, dżet - pasmanteria.
I oczywiście ręczne szycie.

Miłego oglądania :-)

10 komentarzy:

Dorota pisze...

Ustawiam się w kolejce:) Karteczka super!.....Może wszyscy wyjechali na wakacje i ja ją wylosuję? ;)))

Zielonooka pisze...

Hahaha i jeszcze ja:D (akurat 22.mam rocznice:)))
Dorotko miejmy nadzieję, że wyjechali:D

Zielona pisze...

Śliczna karteczka :) Z chęcią zmacam :D

Lena Wz pisze...

Ja rocznicę miałam 15-go i to już ładną, bo czternastą... Och...

Danka M. pisze...

No to jeszcze ja chętna jestem.
Piękna karteczka!!!

rumianek pisze...

To i ja, nieśmiało co prawda, ale też mi się karteczka bardzo podoba.
Może wakacyjna pora będzie dla mnie łaskawa :)

perelka111 pisze...

piekna jak zwykle :)
w kolejce mogę sie ustawić, chociaz dziś i tak juz miałam szczescie u Danusi:)to moze za duzo tego szczescia by bylo?

OLIWKA pisze...

ustawiam się grzecznie w kolejkę, pozdrawiam lenka:)

♥ Mama Dwóch Najdroższych Szczęść ♥ pisze...

ja również się zgłaszam, Krtka jest prześliczna, ja nie umiem takich bajerów...

też się ustawiam i już wklejam info u siebie :)

POZDRAWIAM

♥ Mama Dwóch Najdroższych Szczęść ♥ pisze...

hahaha, też mam rocznicę ślubu 29.07 :D 3cią dopiero :)