Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

niedziela, 27 września 2009

Natychałam się... w... Krakowie

Byłam...
Było... CUDNIE!!!
NATYCHAŁAM się!!!
Poznałam wspaniałe, ciepłe i kochane osoby!!!
Troszkę szalałam!!! bo... robiłam za marketingowca i m.in. Brises musiała rozdawać autografy (wiem, że mnie zabije ;-) ) Będzie to widać na fotorelacji, którą zamieszczę z lekkim opóźnieniem ze względu na problemy internetowe. Ale to nie wszystko...

12 komentarzy:

adda pisze...

Było cudnie bo Ty tam byłaś!!!

Jeszcze uśmiech nie schodzi mi z twarzy.W moim domu wysłuchano dziś relacji o niezwykłych osobach - Ani ,Lence, Henku i Adzie.

Tak głęboko zapadacie w serce...

Peninia / Gosia pisze...

...ach było cudnie :))Buziaki :)

Rybiooka pisze...

Lenka to ja czekam na foto relację !!!

kalanchoe pisze...

zazdroszczę i tez czekam na relację ...pozdrowienia :)

Anna Zaprzelska pisze...

Potwierdzam - było cudownie, bo TY byłaś tam z nami. Bardzo, bardzo Ci Lenuś dziękuję! Nooooo i turbanek nauczyłam się wiązać - juhuuuuuuuuuuuu!!!!!

OLIWKA pisze...

hej Lenko :):) cieszę się z Twojej wesołej wycieczki. heheheh wierzę na słowo, ze byłaś duszą towarzystwa
ciepło pozdrawiamy :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Lena - BUZIOLE WIELKIE :DDDD!!!!

Joanna Oborska pisze...

Czekam z niecierpliwością :)

Katrina pisze...

Jak ja Ci zazdroszczę tych wszystkich scrapowych i craftowych podróży. ;)

Czekam na fotorelację. :)
I coś czuję, że na wrocławskim spotkaniu też podzielisz się z nami opowieściami z Krakowa. ;)

molla pisze...

pozdrawiam ciepło Lenuś

perelka111 pisze...

super taki scrapowy wypad:)
czekamy na fotki:)

K.C. pisze...

Lenko, ogromnie się cieszę, że żywcem Cię zmacałam :)))
Buziaki