Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

czwartek, 22 października 2009

Dzisiaj Japonia

Ostatnio mocno osadzona jestem w zagłębianiu różnic między Chinami a Japonią...
Tak.. rozmyślań mam mnóstwo...
czy to stempel japoński czy chiński...
nigdzie nie ma żadnych informacji od producentów... cha cha cha...
więc szukam, grzebię w książkach, internecie...
i co raz mocniej mnie to wciąga...
Powstają kolejne prace, które - jak dojdą do zainteresowanych, zostaną opublikowane :-D

A dzisiaj kartka japońska, zainspirowana mapką z Papertake Weekly Challenge.

"Marzenia Czerwonego Słońca"

Użyłam:
- papier: karton Protos, karton czarny i czerwony Canson,
- stempel: WTK001 Stamperia,
- tusz: czarny Ink It UP,
- tasiemka: tonacja biało-czarna Prima.

Miłego oglądania :-)

14 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Kartka bardzo piękne...z klimatem. Kiedyś dużo interesowałam się sztuką japońską...malowałam, wykonywałam małe graficzki i z czasem przemineło ale "smak" pozostał.Ostatnio nawet miałam ochotę skusić się na wykorzystanie moich malowanych japonek na kartki ale brakuje mi odwagi...
Buziaki!

kalanchoe pisze...

śliczna, przyznam że sama nie rozpoznaje, ale instytut japonistyki w Krakowie mnie zachwycił, podobnie jak tamtejsza wystawa...

Anonimowy pisze...

ciekawa,szczegolnie te kwiatuszki ,takie delikatne

Rybiooka pisze...

Oj kolory hmm ;)
A ta gałązka... ech śliniłam się ostatnio do tych stempli ale zaszalałam ostatnio i trzeba troszkę przystopować ;)
Czekam na dalsza Chińska Japonię

Katrina pisze...

Prosta, ale bardzo klimatyczna karteczka...
Przypomina mi się mój krótki okres fascynacji kulturą Japonii (mam nawet ciekawy leksykon na ten temat, jakbyś miała ochotę pożyczyć ;).

maj. pisze...

Karteczka piękna, delikatna, a napis to już zupełnie fantastycznie Ci wyszedł!!!

Joanna Oborska pisze...

Piękna kartka!
A z tym odróżnianiem chińskiego od japońskiego to mnie zaskoczyłaś. Jako przeciętny Europejczyk mówię, że nie da rady ;) Da się odróżnić?!
:)

Lena Wz pisze...

Peniniu - czekam na Twoje grafiki Japonek :-D

Kalanchoe, blog niedzielny - dziękuję,

Rybiooka i maj - akurat chińskie klimaty pofrunęły dzisiaj do Lipna, a japońskie do... ;-)

Kasiu - z góry dziękuję, oczywiście, że jestem otwarta na wszystkie propozycje :-)

Nimucha - dziękuję.
Próbuję, coś zaczyna mi świtać... Budda, smok - chińskie;
panda, gejsza - japońskie cha cha cha

Lena Wz pisze...

cha cha cha panda - chińska!

paperina pisze...

Ma taki fajny klimat wyciszenia ,zamyślenia , zatrzymania...
Baaardzo ciekawa!

Dorota pisze...

Delikatna, prosta, piękna...no i jak zwykle super dopasowany tytuł!

Mazmika pisze...

Piękna, spokojna karteczka...no a "czcionka" świetnie wystylizowana (chińska czy japońska?)
Pozdrawiam

perelka111 pisze...

bardzo fajna klimatyczna karteczka:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

świetna przemyślana karteczka!!!