Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

wtorek, 6 października 2009

Rozbrykałam się...

Taaa... a co?.... kto powiedział, że nie można być w jeden weekend na dwóch spotkaniach scrapkowych?!
No właśnie... można! bo... byłam! Gościłam się w niedzielę
u Natalki - Akashy niedaleko Zielonej Góry.

Akasha

Było CUDNIE!!!
Nagadałam się, zdobyłam wiedzę teoretyczną, obejrzałam prace...
Dziękuję Dziewczyny!!! :-D :-D :-D

Radości ze spotkania nie było końca ;-)
gadałyśmy... gadałysmy... gadałyśmy...
(od lewej - Jostek, Laauraa17, ja, Akasha, Mamajudo, Kasiula)

Macaniu prac nie było końca ;-)
(od lewej - Kasiula, Milqin, młodzi scraperzy, Jostek i Laauraa17)

Rośnie nam młode pokolenie scraperów
(od lewej - rodzeństwo Natalki, bliźniaki i córcia Jostka)
Poznałam Milqin
Mamajudo
Kasiula

Jostek
Laauraa17

Ja


Sposób przyglądania się kartkom był różnorodny:

Jostek ogląda prace w wielkim skupieniu :-D

Laauraa17 z namaszczeniem i niedowierzaniem

Kasiula za to ma tempo ekspresowe ;-)

Mnie zachwyciła kartka Jostka,
więc ją obfociłam, aby Wam pokazać :-)

A to było na stole,
czyli coś dla ciała i coś dla ducha :-)

Rozmowom nie było końca...
Pożegnaniom nie było końca...

Miłego oglądania :-)

p.s. Dziękuję Milqin za zdjęcia :-D

p.s1. dzisiaj zaszalałam, bo aż trzy posty wyszły spod mojej klawiaturki ;-)

7 komentarzy:

jostek pisze...

ooo wyglądam jakbym sie naćpała, ale jakby ktoś obcy zobaczył nas z macaniem prac to pewnie by sam stwierdził, żeśmy coś brały albo coś z nami nie tak :)
Super fotorelacja
cieszę sie z naszego spotkania

Danka M. pisze...

Świetna fotorelacja ... każda Twoja fotorelacja jest świetna ... jak się ogląda to tak jakby się tam było ... ja też chcę taki piękny portret!!!
Buziaki dla Młodszego Pokolenia scraperów ...
Pozdrawiam cieplutko:)

Joanna Oborska pisze...

I znów zrobiłaś, Lenko, taką relację ze spotkania, że żałuję że mnie tam nie było:)

Anna Zaprzelska pisze...

Ech, Kobieto - Ty to masz powera!
Zazdraszczam...

Lena Wz pisze...

Jostku, wiem cha cha cha jak wyglądamy, jak się razem spotykamy... ;-)

Damurku dziękuję, a na portret zapraszam :-)

Nimucha po prostu przyjeżdżaj :-)
Aniu - sama się sobie dziwię ;-)

Katrina pisze...

Zazdroszczę Ci tego scrapowego zwiedzania Polski, a wkrótce pewnie i świata. ;)

Dziewczyny wyglądają na przesympatyczne, zazdroszczę Ci, że miałaś okazję je poznać. :P

Kasiula pisze...

Jostek- nie martw się, ja też nie wyglądam najlepiej :D
Lenko dziękuję, że jesteś z nami za każdym razem! Do zobaczenia wkrótce :D