Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

piątek, 10 grudnia 2010

Spełniłam swoje marzenie

* * *
powlokłam lakierem paznokcie
i moje palce błyszczą
panie mój bądź miłościw
moim myślom

obrysowałam ciemną kredką powieki
i niebo gwiaździste odbija się w mym 
                                                     spojrzeniu
panie bądź miłościw
memu pragnieniu

przywitałam cię pocałunkiem
najprościej
panie mój bądź miłościw
mojej miłości
                                    Halina Poświatowska

Taaaaaak.... od dawna marzyłam o zrobieniu notesu z aktem.
W końcu znalazłam odpowiednie zdjęcia i tak powstał pierwszy
z kolejnego cyklu "Kobiece pragnienia".

"Pragnienie miłości"




Mój ukochany ćwiek ze scrap.com.pl :-)

Miłego oglądania :-)

11 komentarzy:

kachasek pisze...

swietny jest!!!
czekam na kolejne :D

Guriana pisze...

uwielbiam Twoje grubaski...a do tego , że jeszcze gołe, to tym bardziej:))

Rybiooka pisze...

Kobieco.....

Mazmika pisze...

Pięknie...zapowiada się interesująca seria :)
Pozdrawiam

Joanna Oborska pisze...

Uwielbiam takie klimaty. Piękny!

Klarysa. pisze...

Bardzo kobieco...i elegancko;)

maj. pisze...

Śliczny, klimatyczny baaardzo!!!

Jola pisze...

Cudownie kobieca praca. Dotykałam:-) Mówiąc szczerze nie miałam ochoty oddawać;-)
Piękne!!

Kasia pisze...

Cudny! śliczne darcia:)

Berceuse - Art pisze...

Dziękuję za miłe słowa
Pieknie tutaj u Ciebie, pozwolisz, że zostanę na dłużej...
Notes fantastyczny

Anonimowy pisze...

Po prostu specjalista od cudownych grubasków!