Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

czwartek, 5 stycznia 2012

Kontrowersyjny karp

Dwie rzeczy wczoraj wpłynęły na powstanie tego kolażu, a w sumie to... trzy.
Po pierwsze - Cynka zapodała nową gazetę do cięcia na CollageCafe.
Jak tylko prasa trafiła w moje ręce i zobaczyłam ją w środku, a piękna jest - to aż mnie serce zabolało, że muszę ją ciąć. Za chwilę przyszły jednak pomysł...
i niedługo będę je realizować.
Przeglądając ją dalej, stwierdziłam, że nie tylko piękno jest w niej. Znalazłam temat, który co roku porusza wiele osób, mianowicie karp grudniowy. Krótka notka wstrząsnęła mną dogłębnie, a w niej zdanie "Bóg się rodzi - trzeba krwi".
Nie przepadam za karpiem, na moim stole wigilijnym nie serwuję... Rokrocznie
w grudniu kupuję płytę z Karpiem Trójki, więc pomyślałam sobie, że zrobię kolaż,
ponieważ mnie to męczy...
i po trzecie - rzuciłam spontaniczne wyzwanie kolażowe na FB, do wykonania
na już, a do którego dołączyła się Oleander. Był to bardzo szybki kolaż :-

"Karp grudniowy"


Prace nasze można oglądać w grupie Kolażownia na FB, która również powstała bardzo spontanicznie, z potrzeby serca i ma służyć zabawie.
Zapraszam do uczestnictwa :-)


Miłego oglądania ;-)