Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

wtorek, 6 października 2009

Jesienny Kwiat...

Jak w domu... było w sobotę na spotkaniu scrapkowym w moim ukochanym Wrocławiu. Zasługa to ogromna m.in. Krulika, który przygarnął nas po raz kolejny pod swoje skrzydła w Akademii Terapii Naturalnych i opiekował się jak dobra mama :-D

Krulik jak zwykle namiętnie dziurkuje

Ogromny stół, mnóstwo ludzi, każdy przejęty...
Katrinka przyniosła pyszne herbaty (fotorelacja tutaj i tu)


Poznałam nowe osoby
(od lewej Lily, ja w turbanie, milka, 2koty i belara,
kawałek Katriny i Matki siedzącej z tyłu ;-) )

Grupa scrapowa nam rośnie ze spotkania na spotkanie, przybywają kolejne osoby...

Lily

belara

2koty

Dorotka

Na dzień dobry dostałam prezent od Dorotki,
za który jej bardzo dziękuję
(przygląda się Ula - w niebieskim, Krulik - w czerwonym swetrze)

Oto on - piękny wyhaftowany woreczek z mydełkiem
i zestaw do wyszywania
(igła, płótno i różnokolorowa mulina
- wiara Dorotki, że sobie z tym poradzę jest ogromna ;-) )

Miało być pracowicie, bo w planach i kartki bożonarodzeniowe
i plakat dla Krulika informujący o spotkaniach scrapkowych
i... nic... bo nie było czasu, bo...

albo obierałyśmy zakupki od Eight
albo wymieniałyśmy się produktami
(od lewej - Lily, Milka stojący Kiziulek, 2koty, Belara,
ja, Katrina,
stojące - Ula
i Kasia I. [która nie dała się uchwycić aparatowi],
Katrina, Matka, Dorotka)
Ufff...
(od lewej - córcia Eight i ona we własnej osobie, Ibisek, Czarownica, Lily)

albo podziwiałyśmy prace koleżanek
albo wariowaliśmy
(Kuba - syn Krulika - przodował, z tyłu Krulik i ja)

albo gadałyśmy
(od lewej - Kalanchoe i Katrina)

albo słuchałyśmy...
(od lewej Kalanchoe, Katrina,
Matka siedzi z tyłu, Kuba i ja)

(od lewej - Czarownica, Lily, Kiziulek - stojący, Milka i 2koty)
(od lewej - Czarownica, Lily, Milka, 2koty)

Katrina i Matka
Czarownica - a nie wygląda ;-)

Tylko...
Mała Scraperka ciężko pracowała ;-)
(ten język mówi sam za siebie)

Jeżeli chcecie obejrzeć twórczość tych osóbek, to zapraszam
u mnie na blogu do zakładki "Kwiat Dolnośląski" :-)

Miłego oglądania :-)

14 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Leno, jesteś utalentowaną reportażystką. Z przyjemnością poczytałam i pooglądałam:)

maj. pisze...

Tak Mała Scraperka i takie wielkie nożyczki :D:D:D Piękne ujęcie :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

..nooo cudnie....
ja do Wrocławia tylko dwie godziny pociągiem mam ... :DDDD

ale Jak Mała Scraperka fachowo nożyczki trzyma!

Manualnie.pl pisze...

Leno super relacja:) Buziak ogromniasty!

kiziulka pisze...

ależ Nas tu dużo!:)

Dorota pisze...

Było super! :)

Lena Wz pisze...

Nimucha - dziękuję, kiedyś się tym z pasją parałam, mam trochę tego w pewnej gazecie :-)

Maj - uczymy od najmłodszych lat, ja na wydechu, tatuś z uśmiechem :-)

Cynko - przyjedziesz?! Wielkie byłoby to szczęście! :-D

Kasiu - dziękuję :-)

Kiziulku - było super!

Dorotko - cieszę się, że Cię poznałam :-)

Lily pisze...

Spotkanie było super:-) już nie mogę się doczekać następnego:-)))

Pozdrowienia:-)

Katrina pisze...

Świetna relacja - lepsza od mojej, bo jestem na zdjęciach. ;) :P
Spotkanie było po prostu nieziemskie. :D
Fajnie, że nas ciągle przybywa i że stała ekipa twardo się trzyma. :)

Anonimowy pisze...

ze tez wszystkie imprezy we wrocku odbywaja sie jak mnie tam akurat nie ma ;-)

Rybiooka pisze...

Lena kusisz , kusisz...
Chłop właśnie mówi pewnie że tak :D

Lena Wz pisze...

Lily - super, że Cię poznałam! :-D Ja też czekam na następne...

Katrina - Twoje relacje są za to smaczne! Reż się cieszę :-)

Blog niedzielny - zapraszam :-D

Rybiooka - kuszę, bo ja kusicielka jestem... ;p

Anna Zaprzelska pisze...

Nooooo właśnie, kusisz....
A mała scraperka jest cudna!

Lena Wz pisze...

Aniu - wiem... :-)