Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

środa, 14 października 2009

Mój pierwszy raz...

Taaak... pierwszy raz... robiłam pudełko z szybką. Długo podglądałam prace koleżanek Brises i Mamjudo nim się zdecydowałam sama takie stworzyć...
Ale... to za chwilę...

Na początku pochwalę się, co dostałam od Cudownej Osóbki, która zrobiła specjalnie dla mnie... tak... tylko dla mnie... notesy.
Są wielkości 8x8. Idą dalej... w prezencie na Dzień Nauczyciela :-)

Zobaczcie jakie piękne! :-D :-D :-D






Ja tylko je ubrałam ;-)








Miłego oglądania :-)

11 komentarzy:

Rybiooka pisze...

One są piękne !!!
a w tych pudełkach prawdziwe skarby !! I w praktyce trudno się pudełko robi?

Anna - Krulik pisze...

Przepiękne są! no a w pudełku to już w ogóle , ech.....

Joanna Oborska pisze...

Notesiki już podziwiałam na blogu Maj, a w ubrankach bardzo im do twarzy:)

Mazmika pisze...

Śliczności...a przy pudełeczkach, to się napracowałaś...świetnie wyszły...super prezenty!

maj. pisze...

Lenka, pomysł na pudełeczka z okienkami rewelacyjny!!! I od razu zwykłe notesy nabrały elegancji :))))
Buziole w ten wietrzny dzień :***

Anna Zaprzelska pisze...

Ubranka wyszły boskie!!! A notesy już podziwiałam - to i wiem, że świetne!

Dorota pisze...

Piękne prezenty na Dzień Nauczyciela! :) A notesy w pudełkach faktycznie nabrały elegancji!

Manualnie.pl pisze...

Piękne! I jeszcze ładniej im w pudełeczkach:) A z czego robisz te "szybki"? Chyba na jakiś kursik się do Ciebie Lenko zgłoszę, bo pudełka rewelka!

oswojone hobby pisze...

cudowne to mało powiedziane.

jostek pisze...

jaka ilość :) super
czekam na koronę :)

Magda Łuczak Art pisze...

notesiki też już podziwiałam :)
a pudełeczka bombowe wyszły :)