Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

niedziela, 14 czerwca 2009

Ustom ich jeno te czereśnie...

Ustom ich jeno te czereśnie...
Złamana gałąź szepcze weź mnie...
a słodki kwiat usypia wolno
jak jeden z onych którym wolno
znać życie jeno we śnie.
Ustom ich jeno te czereśnie
drżące nad drogą długą wolną...
zawartą dla tych którym wolno
znać miłość jeno we śnie.
Tam nad spragnionych studnią polną
szczęście mi wiadro wciąga: weź!... nie
bom ja jest z onych którym wolno
znać napój jeno we śnie... itd
Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

Mam nadzieję, że spodobałaby się kartka Pani Marii...
A zainspirowało mnie zagraniczne wyzwanie na OCC. Trochę zmienione, no i bez stempla, bo ja przecież kocham, kocham, kocham... kwiatki własnej roboty i nie wyobrażam sobie kartki bez nich.

"Ustom ich jeno te czereśnie..."

Użyłam:
papiery:"Eva" BG i "Simlpy Elegant" PM,
kwiatki ze wstążki szyfonowej, kwiatek frywolitkowy - Dominisi,
ćwieki - Dovercraft i TH,
tasiemka atłasowa - Safisa,
guziki - pasmanteria,
dziurkacz - Dalprint i Woodware.

Miłego oglądania :-)

7 komentarzy:

Anna Zaprzelska pisze...

ooo, widzę, że obie lubimy tę samą poetkę:) I to, co mi się nasunęło, jak TU weszłam - jakże Ty Lenuś coraz piękniejsze te kartki robisz, i coraz piękniejsze pstrykasz im zdjęcia. Fajnie jest móc wpadać do Ciebie po sąsiedzku i widzieć, że z każdym dniem tworzysz coraz piękniej.

Zielonooka pisze...

piękna kartka, kolorystyka świetna:)
pozdrawiam:)

Danka M. pisze...

Poezja i karteczki.
Piękna poezja i przepiękne karteczki.
Pozdrawiam.

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Piękna kartka, jak zawsze. Uwielbiam Twoje ręcznie robione kwiatki!

aulik pisze...

cudna ta kartka...

lubie takie właśnie wiersze - w których słychać szepty i pachną czereśnie :)
pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

jeno nie było mnie już tak dawno, weszłam i szczęka mi opadła, uwielbiam styl twoich karteczek :) chce więcej więcej! :)))

aulik pisze...

zaglądam i zaglądam...
zapraszam do blogowej zabawy x4 :)
pozdrawiam ciepło :)