Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

wtorek, 29 grudnia 2009

Skromnie..

c.d.
"Damą być!"

grubasek 9x9

z ćwiekiem vintage

i mnóstwem przeszyć

Miłego oglądania :-)

22 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniały jest !!!

Joanna Oborska pisze...

Świetnie wykorzystujesz Graphic45. Cudeńka Ci wychodzą:)

rudlis pisze...

Łooo, ale cudny grubasek :)
Ja jeszcze tych papierów nie ruszyłam, ale coraz bardziej mnie pociąga do nich ;)

cyga pisze...

Kocham graphic 45 a u Ciebie są cudnie skomponowane. Zapiśniki są takie urocze, romantyczne i w pięknej kolorystyce. Chylę czoło.

Luna77 pisze...

Podoba mi się, przeszycia i papier super! :)

Edzia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Edzia pisze...

rzeczywiście grubasek;) - ale jaki elegancki!!! podobają mi sie szycia:) pozdrówka

Magda Łuczak Art pisze...

skromnie, ale gustownie!

Wiszka pisze...

Dziękuje:) twoje grubasy są zjawiskowe:))

Karen pisze...

Beautiful box! Love the papers! :>

Calista pisze...

jaki grubiutki ale jaki wytworny
ślicznyyy

Anna Zaprzelska pisze...

Ach, te te Twoje grubaski! Aż mam stracha zabrać się za moje.

joasiah pisze...

wiesz co ciągle się wahałam co napisać aż w koncu musiałam
te notesy są booooskie normalnie przeboskie i że aż na tyle ci wena pozowlila :D

Lena Wz pisze...

Dziękuję :-) Wena trwa ;-)

Enthia pisze...

Bardzo ładny blog, chyba się tu rozgoszczę :)

Pozdrawiam :)

Dorota pisze...

Piękny grubasek!
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich Bliskich!

Danka M. pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!
Świetny ten grubasek.

kiziulka pisze...

Zaglądam po dłuższej nieobecności i szcęka mi opadła - cudności moja Droga! same cudności:)

aulik pisze...

piękne, jak zwykle kobiece i eleganckie!
oj, mają w sobie coś nostalgicznego w sobie te grubaski...

wszystkiego dobrego w nowym roku :)
pozdrawiam serdecznie :)

Olga Heldwein pisze...

grubaaaśny!! i bardzo vinażowy :) klimatyczny i smakowity

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

WOW!!!
Pięknie mu w tych kształtach ;)

thordz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.