Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

sobota, 27 lutego 2010

Więcej i więcej...

Właśnie wróciłam ze spotkania Kwiatu Dolnośląskiego. Było... ach... co Wam będę pisać... przyjedźcie, to zobaczycie! :-)
Jeżeli jeszcze nie trafiliście na naszego bloga, to zapraszam tu.

Na foto-relację zapraszam do Krulika (zapomniałam zabrać aparat).
Nie mogłam się jednak powstrzymać i ukradłam dwa zdjęć:

na ten sernik czekam od wczoraj,
nawet przywiozłam jeszcze do domu ;-)
Dziękuję K!

A na turbanie zawitała wiosna,
moje nowe cudo od Majki

A jutro obfocę i pokażę, co wyniosłam ze spotkania ;-)

Taki notes poczyniłam dla Luny, ale zapomniałam zrobić zdjęcia :-(
Oczywiści z ukochanym ćwiekiem :-)

"Cała moja miłość"
Miłego oglądania :-)

11 komentarzy:

Dorota pisze...

Widziałam, macałam i zazdraszczam Lunie ;) Piękny!

jostek pisze...

te zazdraszczam :)
bo jest czego :)
superaśny notes :)

Joanna Oborska pisze...

Przepiękny!!!

Luna77 pisze...

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za przemiłą wymianę. Notes mam śliczny i wciąż nie mogę się nacieszyć :).
Pozdrawiam ! :)

Katrina pisze...

Notesik na żywo jeszcze piękniejszy (chociaż wydawać się może, że to niemożliwe). :)

Ty tak nie zapraszaj na te nasze spotkania, bo następnym razem się nie pomieścimy, jeśli liczba osób dalej będzie rosnąć w takim tempie. ;P

Peninia / Gosia pisze...

Notesik jak zawsze prześliczny...uwielbiam Twoje zapisniki!!!Promyki słonka ślę:)

Rybiooka pisze...

Ten sernik to jadłaś czy tylko tak do zdjęcia ? :) Wypoczęta Lena , uśmiechnięta Lena ;)

;) pisze...

Dzięki Lenka, że mnie namówiłaś... bardzo dzięki:)

cyga pisze...

uwielbiam te Twoje notesy, ich klimat i kompozycję

majka pisze...

Alem się wruszyła tym ptaszkiem na Twoim turbanie...
Umiesz ludziom dawać radość - a to bardzo cenny dar :)
Dziękuję :)

RenaTuśka pisze...

Hej Lenko właśnie oglądałam na kwiecie dolośląskim zdjecia ze spotkania buuu. Pewnie było wspaniale, a ja jakby co to jestem uwiazana z moja misia pysią, bo chora, a jakby była zdrowa to z nia sie nie da.Wiec na razie to mąge pozazdraszczac:( Ech. Pozdrawiam:)))