Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

sobota, 21 kwietnia 2012

Paćkam

Od jakiegoś czasu przymierzałam się do chlapania farbami, jednak nie miałam motywacji ;-) Postanowiłam ją znaleźć na warsztatach mix-mediowych u Cynki
w Stonogach poznańskich.
Pomysł, który przelewałam dzisiaj na blejtram urodził się ze dwa miesiące temu...


Tematem jest "Kicz", który postanowiłam zrobić do Kolażowni n FB-u. A że mieszkam blisko granicy zachodniej, od razu zobaczyłam krasnale w ogródkach - polskich i niemieckich. Dlatego w mojej pracy jest nowosolski krasnal (zagłębie produkcji m.in. i krasnali), który został przeze mnie koronowany :-), bo jak powiedziała Doda "Królowa jest tylko jedna!", (idąc tym tokiem) - Król też może być tylko jeden!

Dziękuję Cynko za cudowne warsztaty :* :* :*

Miłego oglądania :-)

3 komentarze:

kacha pisze...

no właśnie taki znajomy mi ten krasnal się wydawał:-)Super praca!

Lena Wz pisze...

Kacha, bo to jest ten Wasz z parku zabaw :-)

ThimbleLady pisze...

gratuluje pomysłu :) super