Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

wtorek, 1 maja 2012

Jasminum

"Co się dziwisz?"
Moja interpretacja filmu Jana Jakuba Kolskiego "Jasminum" na CollageCafe.


"Zapach, który wiele zmienia"

a tu kawałek, który mnie mocno inspirował :-)

Nie mogłam się oprzeć i zaraz, jak tylko pojawiła się limitowana wersja tego filmu, to ją zakupiłam:


Zapraszam na seans :-)

Miłego oglądania :-)

10 komentarzy:

Ataboh pisze...

Świetna interpretacja... bardzo lubię ten film, pozdrawiam

Trzpiot pisze...

no i miałam rację, podoba mi się :)

druga szesnaście pisze...

trwam w jaśminowym zauroczeniu twoją interpretacją.

a ze strony Collage Caffe zapraszam - u nas terminy inspiracji są bardzo umowne. :)
w każdej chwili można dołączyć.

Jola pisze...

Kapitalnie zinterpretowałaś Jssminum.
Film jest doskonały. Mogłabym oglądać bez końca. Co zresztą robię przy każdej możliwej okazji.
Podobnie zauroczona jestem muzyką do tego filmu:-))
Lena! Pozdrawiam Ciebie bardzo bardzo cieplutko:-***

Ur Muzik pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Olga Siedlecka pisze...

Buteleczka jest przeurocza!

Ilona pisze...

Moja miłość do jaśminu, mówi wszystko.
Kochanie gdzie znalazłaś ten film??

Luna77 pisze...

Cudny film, świetnie zinterpretowałaś. Również dołączam się do pytania Magicznej Szuflady :)

Lena Wz pisze...

Dzięki za cieple słowa :*
Dziewczyny, niestety już dawno kupiłam tę edycję...

ThimbleLady pisze...

uwielbiam ten film, brata Zdrówko, małą Gienie i lewitujące kaczki :)
miałam okazję oglądać go w letnim kinie na świeżym powietrzu, wokół aż czuć było uwodzący zapach jasminum...
Twoja interpretacja jest fantastyczna...