Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

sobota, 22 czerwca 2013

Migawki dnia

tak mam... nie wiem jak Wy?... ciągle robię zdjęcia "oczami", taka - klatka stop!!!
Ostatnio zapełniłam wszystkie karty i zamiast je zgrać na dysk... to "płaczę", że nie mam jak fotografować. Od dzisiaj postanowiłam
to zmienić! Karty gotowe do użytku... czas zacząć!

Od pół roku mieszkam na wsi... i ciągle się dziwię......wszystko odkrywam na nowo, jak małe dziecko poznające świat... każdym zmysłem... wyostrzonym zmysłem do granic możliwości...
zmysłem zapachu... kiedy lipa otacza mnie zniewalającym słodkim aromatem,
zmysłem smaku - truskawki, młode ziemniaki z koperkiem z własnego ogródka.
To wszystko mam teraz, koło siebie, na wyciągnięcie ręki :-) Ja, mieszczuch od trzydziestu lat, nareszcie w zgodzie z naturą <3

Mój mózg otrzymuje tu tyle bodźców... niesamowity zapach kwiatu czarnego bzu, który rośnie przy murze i... który przypomina mi pierwsze lata beztroskiego dzieciństwa, spędzone wówczas na wsi.
Kiedyś był trend uciekania ze wsi do miasta... Zazdrościło się miastowym... lepszego dostępu do nauki, technologii, wygodniejszego życia. Teraz ucieka się na wieś... aby odpocząć, ukoić skołatane nerwy lub zmienić sposób życia.

Cieszą mnie kwitnące pelargonie na parapecie okiennym - coraz piękniejsze, choć jeszcze młodziutkie... goździki nieśmiało wychylające swoje główki w stronę słońca.

Bratki, które już niedługo będę ukazywać swój czar i urok.

Spacery po sadzie sprawiają mi ogromną radość. Jeszcze nie znam się na niczym, jednak z zainteresowaniem obserwuję roślinki i uczę się ich czytając fachową literaturę :-)

Dzisiaj, przy zachodzącym słońcu  spoglądałam na swoje warzywa, wysiane przez Michasię (dziękuję Michasiu :*) Oczyszczam je ręcznie
ze ślimaków oraz chwastów i czekam na plony.

A  u dzieci bez zmian... Ada kontynuowała szaleństwa wodne ze spryskiwaczem, a Rosiu od wczoraj ćwiczy samodzielne jedzenie obiadków, a że łyżką jeszcze nie daje rady, to... radzi sobie jak umie :-)
Wieczorem Synek powiedział pierwszy raz w życiu "mama", zaparło mi dech <3

Uczę się... uczę się cieszyć każdą chwilą i brać wszystko garściami <3

Miłego oglądania :-)

3 komentarze:

inno pisze...

:*

Aluna pisze...

Odmieniła Cię ta wieś :) No i dobrze - takie refleksyjne chwile są bezcenne a chwile z dzieciakami chwytaj pełnymi garściami, bo one są najbardziej ulotne ( maluchy tak szybko rosną - nawet szybciej niż my się starzejemy...) Buziaki :*

Avrea pisze...

Cudna ta Twoja wieś :))
Roch cudny dzieciaczek niesamowite przezycie słysząc od malucha pierwsze mama l)