Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

czwartek, 5 listopada 2009

Do trzech razy sztuka ;-)

Taaaaaaaaak........ pochwalę się - Osobisty Krawiec Mąż wyciągnął maszynę i..........
przeszył moje kartki!!!
Ja na razie chodzę koło niej i udaję, że nie widzę... ;-) Ale jestem tak zachwycona przeszyciami, że to już będzie stały element moich prac :-D

Pomysł rodził się dlugo... bo długo czekałam na stempel. Pierwszy raz zobaczyłam go u Zielonookiej i nie mogłam z wrażenia spać ;-) Aż na Festiwalu w Krakowie z niedowierzaniem go zobaczyłam...
m u s i a ł być mój!
I tak narodziły się moje pierwsze kartki na powitanie Maleństwa :-)

"Macierzyństwo"












Użyłam:
- papier: Protos i Canson,
- stempel: Nature's Blessings.

Miłego oglądania :-)

22 komentarze:

Anna Zaprzelska pisze...

Ach TEN Heniu! Uściskaj Go mocno. A kartki.... cóż.... nic dodać, nic ująć - delikatne, wysmakowane i szalenie eleganckie

Kasiula pisze...

Oj zazdroszczę męża :D
Karteczki są prześliczne, bardzo delikatne... A stempelek na spotkaniu wymacam z każdej strony :D
Do zobaczenia ;)

Dorota pisze...

W prostocie urok i elegancja!

A ja maszynę mam, ale...podobnie jak Ty udaję, że nie widzę tego ustrojstwa ;)

Rybiooka pisze...

Pozdrowienia dla Henia ;)
Manufaktura swojska, stempel cudny- a ja gdzieś na twardym mam podobna grafikę ;)
Oj jak się cieszę już za niedługo już za momencik ;P

maj. pisze...

Kartki piękne!!! Delikatne, urocze i eleganckie !!!
Bierz się za maszynę , ona nie gryzie ;0

Zielonooka pisze...

pięknusie:)
gratuluje zdolnego meza:D

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

są cudne !!!

Joanna Oborska pisze...

Piękne! Fajne kolorki, fajny mąż ;), fajny stempelek :)

Edzia pisze...

Stempalek żeczywiście przecudny:) i zazdroszcze umiejętności krawieckich:)

Anonimowy pisze...

no jaki dobry chlop nie moge :-)kartki bardzo macierzynskie swietne :)

Lena Wz pisze...

dziękuję :-)

jostek pisze...

Przecudny stempel i no a mąż to już w ogóle do pozazdroszczenia:)

Mazmika pisze...

Szczęściara z Ciebie...a kartki piękne...cudowny ten stempel :)

Elazdaleka pisze...

Kartki sliczne ! Gratulacje dla DH, pozazdroscic tylko !

Anonimowy pisze...

Lena Lena Lena ...chciałbym wymyślić coś oryginalnego ale wszystko już zostało powiedziane kartka jest taka ,że kiedy na nią patrzę to wspominam ...więc powiem ,że jest dogłębna:):) P.S.Tadzio też wczoraj szył....skracał spodnie:) talent po mamie mają :):) pozdrawiam serdecznie AniaKuba:)

Lena Wz pisze...

Dziękuję :-)

Anonimowy pisze...

delikatne, piękne kartki
i jak mi się też marzy przeszywanie, ale niestety nie posiadam maszyny, a ręcznie o matko! dłuuuugo to trwa

Magda Łuczak Art pisze...

cudne! takie romantyczne, niby smutne (?), a pełne miłości :)

K.C. pisze...

Śliczne, delikatne i subtelne kartki. Wykonanie, jak zawsze perfekcyjne :)

Jowita pisze...

Piekne karteczki, bardzo wzruszajace

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Kochana niesamowity klimat stworzyłaś, takie proste a jakże wymowne!!

Anonimowy pisze...

dopiero teraz rzucilo mi sie woczy ze ta pierwsza kartka wyglada jak oplatek