Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

niedziela, 15 listopada 2009

Ocean...

Oj! Ponatychałam się na spotkaniu scrapkowym i wena nocna mnie dopadła... za co jej bardzo dziękuję ;-)
A że ostatnio robię same rzeczy na zlecenia - nie tylko scrapkowe, ale i biznesowe - to radość mnie rozpiera, bo stworzyłam "grubaska" dla bardzo bliskiej mi osoby...
Taaak, zrobiony z czułością i miłością... pieściłam go w nocy mocno...
SAMA szyłam!!! Pierwszy raz!!! Jestem z siebie dumna :-D Nawet fale zrobiłam ;-)

"Nieskończony ocean miłości"


wymiary 9x9


rybka ceramiczna - rękodzieło


najtrudniejszy sprawdzian - zygzak na okrągło


spód


szczegóły


Miłego ogladania :-)

18 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Śliczny grubasek! Buziak!

Rybiooka pisze...

Lena jestem z Ciebie DUMNA !!
Tylko od czasu do czasu Henia do maszyny dopuść :P

Grubas inny niż wszystkie !!
Piękny !

Magda Łuczak Art pisze...

To Henio teraz może odpocząć :)
ślicznie Ci wyszło i szycie, i notes w całości :)

Katrina pisze...

Cudowny notes, piękna rybcia we wspaniałej oprawie. :)
Gratuluję własnych przeszyć - ślicznie Ci wyszły. :D

maj. pisze...

Przepiękny!!! Dech mi zaparło !!!

Joanna Oborska pisze...

I małe, i grube, i piękne :)

Dorota pisze...

Gratuluję! Nareszcie rozpoczęłaś współpracę z maszyną ;)
Notesik świetny! :)

Mazmika pisze...

Kwintesencja piękna...prawdziwy ocean.
A wykonany wspaniale :)

OLIWKA pisze...

Lenko pięknie wyszedł !!!!! cudowna ta ryba, pomysł inny niż pozostałe cudny

Anna Zaprzelska pisze...

I co ja mam napisać, Lenuś?
Nic nie napiszę. Nic nie napiszę, bo mi dech zaparło...

Agnieszka pisze...

bardzo podoba mnie się :)

składART13 pisze...

cudne te Twoje grubaski :)))
pozdrawiam :)

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

PIĘKNY!!!!!!!!!! świetne kolory :*

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Morskie cudeńko!!!
:D

Danka M. pisze...

Świetne to morskie cudeńko jest ... zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

Anonimowy pisze...

rybka jest super :)

K.C. pisze...

Rybcia skradła moje serducho!

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

z wielką niecierpliwością oczekuję Twojego blogowego powrotu :*
czekam na cuda, jakie tam sobie po cichu tworzysz :p BUZIAK!