Etykiety

A4 (1) A5 (6) A6 (15) album (12) album 30x30 (2) album mini (1) Antidotum (5) artjournal (5) aukcja dla Witusia (1) aukcje dla Dawidka Spałka (3) biżuteria (55) boho (1) Boże Narodzenie (8) bransoletka (4) brelok (1) broszka (2) candy (10) cardlift (5) charytatywnie (5) choinka (1) chustecznik (4) Chwile (3) CK Muza (12) collage/kolaż (28) Craftshow (2) crochet (1) DecoTimecrafts (2) decoupage (18) Digital Paper (3) dostałam (13) drewniano (1) dziecko (24) Dzień Edukacji Narodowej (2) Dzień Nauczyciela (2) e-gazeta (1) expolding box (1) folder CD (19) fotografia (93) fotografia gadżety (3) fotorelacja (15) gadżety (40) Galeria Papieru (17) GOscrap (2) gościnnie (1) granny square (1) Graphic45 (41) grubasek (25) imprezy (10) jajo (3) kalendarz adwentowy (1) kartka (62) kolczyki (8) kreda (5) księga gości (1) kulinarnie (2) Kwiat Dolnośląski (15) losowanie (3) magnes (27) Makowe Pole (1) Manualnie.pl (8) metal (1) Mintay Papers (1) na wsi (1) notes (43) Ocean Edukacji Rybka (2) orientalnie (10) otulacz (3) Paper Passion (2) Pasje Smaki (1) Photo of the Day by Lena Wz (28) pierścionek (6) praca wre (2) prace Córci (1) Praktycznie (1) przepiśnik (1) przybornik (7) pudełko (13) pudełko kolażowe (1) puszka (8) ramka (1) ramka na zdjęcia (3) recykling (13) Rozmyślania (49) sabat (19) scrapLO (7) seksapil (8) Serwetnik.pl (1) soutache/sutasz (37) spotkanie (6) Srebrny Gaj (2) Stonogi.pl (2) szkatułka (2) szydełko (1) ślub (4) Święta Bożego Narodzenia (1) tabliczka (1) tag (1) transfer (2) warsztaty (51) Warsztaty Terapii Zajęciowej (7) warsztaty w SP nr 3 w Złotoryi (1) wieża Siedlęcińska (1) Wiosna Kobiet (8) włóczka (2) wnętrze (1) wymiana (9) Wyróżnienie (16) zabawa (38) zajawka (78) zakładka (1) zaproszenie (1) zawieszka (14) Zdolne Ręce (17) zrób to sam (1)

poniedziałek, 27 czerwca 2011

I po Zdolnych...

Rękach, czyli I Ogólnopolskich Warsztatach Rękodzieła Artystycznego :-)

Dzień rozpoczął się obowiązkami organizatora :-) koordynacją imprezy
i powitaniem uczestniczek warsztatów.
Następnie "przesiedziałam" 9h!!!!!!!! na warsztatach (15 min na obiad i 10 min obowiązkowej przerwy koło 18tej, bo miałyśmy mroczki przed oczami... hihihi), które prowadziła Sylwia Serwin.
Robiłyśmy szkatułkę ze strusiego jaja i tak nas to wciągnęło, że szkoda nam było czasu na przerwy!
Było to nie lada wyzwanie... ponieważ ja nie decupażuję... ale kiedyś "musiał" być ten pierwszy raz :-)



wiele pytań w trakcie, na które Sylwia cierpliwie odpowiadała :-)


suszenie

w pewnym momencie straciłam nóżkę od szkatułki... i myślałam,
że ją zniszczyłam... ale Sylwia szybko mi to naprawiła :-)

dumne i blade z pięknymi szkatułkami :-)

W międzyczasie moja Córcia uczestniczyła w warsztatach modelowania balonów prowadzonych przez ciocię Calistę :-)


i podglądałyśmy warsztaty lalkarskie u Inno

Zdjęcie grupowe podczas przymusowej przerwy :-)

Wieczorem była nasiadówa w knajpce i mnóstwo długich, ciekawych rozmów :-) Pomimo zmęczenia bawiłyśmy się świetnie...

Na drugi dzień prowadziłam warsztaty z sutaszu dla Dominiki :-)

spotykałam się ze znajomymi - tutaj Trzpiot, wystawiającymi się na Festiwali Rękodzieła (dziejącym się obok nas).

i obserwowałam warsztaty jajkowe

Bardzo się cieszę, że spędziłam czas w tak twórczej atmosferze
i że poznałam nowe osoby :-)
Jestem bogatsza o nowe umiejętności i doświadczenia :-) :-) :-)

I...
już myślę nad kolejną edycją "Zdolnych Rąk"...

Więcej zdjęć będzie w Galerii na blogu Zdolnych Rąk.

Miłego oglądania :-)

9 komentarzy:

aldi pisze...

Było rewelacyjnie!!! Dziękuję Lenko i Tobie Sylwio za cierpliwość podczas warsztatów szkatułki ze strusiego jaja:) Pozdrawiam ciepło dziewczyny które poznałam:)))
Aldona

Darenika pisze...

Taaak było rewelacyjnie! Świetnie się bawiłam. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny.

Darenika pisze...

Lenka dodaj udostępnienie na f. Znajomi się pytają jak było a ja im chciałam szybki podgląd na bloga twego i moją "suuuuper" fotę dać:)

Javorkowo Aga Jaw pisze...

Swietnie Leno

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

aż żal, ze nie dołączyłam :p

musiało być fajowo, bo na każdym zdjęciu wyglądasz coraz to młodziej :p

Fajnie, ze będą kolejne "Zdolne" :) z kolejnych już się nie wymigam :p

KC, moja KK :* nie pisałam wcześniej, żebyś betonu między łopatkami nie dostała, wiesz, czemu :p wolałam poczekać do "po" :))) BUZIAKI :*****

OLIWKA pisze...

no i wieczorne pogaduchy, ...:) piękne prace i świetna zabawa jak myślę :)
pozdrawiam ciepło

JaMajka pisze...

Czy to Ty miałaś taką piękną sukienkę? :>
Zazdroszczę świetnej i kreatywnej zabawy :)

Lena Wz pisze...

JaMajko,
jeżeli pytasz o moje ubranie, to miałam kwiatowy kombinezon na sobie w pierwszy dzień :-)
A zabawa była przednia...
Pozdrawiam :-)

Aggaw pisze...

Ja tez wspaniale bawiłam się i choć lalki jeszcze nie skończyłam (pogmatwało mi się parę rzeczy), to czekam na ogłoszenie kolejnej edycji Zdolnych Rąk.
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka